Saturday 28 June 2014

Entri Warming Up.

Salam'alaykum!

It has been a year since my last entry!
Ye ke..?

Exaggerate sangat.

Dan, malam ni dah start baca niat puasa. Dia punya feeling... perghhh, rasa macam cepat je masa berlalu. Second year pun dah habis. Cuti sem pun dah start.

Bila nak tulis entry ni, tak tahu nak bagi tajuk apa sebab aku pun tak sure motif entri ni. Ni kira entri warming up la sebab dah lama sunyi.

Tapi sebab aktiviti latest aku ialah piknik sebelum final exam, so entri ni pasal tu la. Tu yang aku rasa bermotif sikit.

Kitorang plan nak gi piknik ni lama dah. Tapi ada je kekangan. Kekangan masa dan kewangan la kot.
So masa first week study week, we went to Permai Rainforest Resort. Of course lokasi kat Sarawak ok. Aku belum tahap pergi Krabi semata-mata nak piknik.



The best thing pasal Pantai Permai ni dia punya air laut sangat la clear. Ala-ala Pangkor dah.
Sangat jernih.


Kan tempat ni resort, so mesti ada tempat penginapan kan? Another best thing kat sini is...


Rumah atas pokok!

Walaupun dari luar nampak macam, ermm...ermmm...erkkk...
Tapi dalam dia sangat eksklusif ok.
Siap aircond lagi.

Sebab tahap pemalas aku memang dah dahsyat sangat plus ngantok, so aku letak gambar je. Kata pun entri warming up so tak payah nak mengarang sangat.

Semua gambar ni aku cilok dari member.

Sebab henset aku....erm...erm...okbai.










Sampai sini je lah ye.

Akhir kata;

.:Selamat Menjalani Ibadah Berpuasa:.

No comments:

Post a Comment