Friday 3 August 2012

Beginner.

Assalamua'laikum! Akhirnya... menulis jugak aku untuk post pertama. Asyik dok pikir bila nak tulis tak jugak tulis-tulis. Since this is my first post, i would like to address myself.
ehem-ehem... my name is Puteri Gunung Semanggol (nama glemer nih!).. I would like to dedicate this blog specially to myself sebab... sebab yang aku sendiri tak tahu. This is my story, and this is my territory.
I've finished my foundation at Unimas yang deabak lagi gemilang tuh last May... dan it almost 3 months i tanam anggur dengan jayanya. This September I'll fly back to Unimas again nak sambung degree berbekalkan result yang aku dapat kat asasi. Please ea, Unimas kat Sarawak! Menci tol aku asal aku kata aku study Unimas je diorang kata Unimas tuh kat Sabah! #ImNotBeingRacistIJustDefending
For those yang nak tahu tentang Asasi Unimas, do not hesitate to ask me keyh? Aku akan pastikan ngko-ngko yang tak nak pergi Asasi Unimas tuh terus tukar fikiran dan berfikir untuk menetap di situ (Sarawak) selama-lamanya. #OverDowh
Akhir kalam, sambutlah salam perkenalan dari Puteri Gunung Semanggol. Salam Ramadhan!

No comments:

Post a Comment