Friday 3 August 2012

Random Post.

Salam 'alayk!
and... salam 14 Ramadhan. How's your day and how you end it up? Semoga baik-baik sahaja. Memang bestlah kan Raya lagi 16 hari but then, for me yang nak daftar masuk degree ni agak kacau bilau di situ. Sekarang tengah sibuk (sibuklah sangat!) cari bantuan sana, bantuan sini... cari biasiswa, urus/isi borang-borang kemasukan yang tebalnya melayakkan aku dipanggil kerani, ambik gambar passport, medical check up dan mengesahkan segala salinan yang aku ada.
dan yang paling penting! aku tak beli tiket flight lagi. Padan muka! hari tu waktu tiket murah tak nak beli, sekarang dah naik harga baru kau cuak! Waktu-waktu macam nilah aku harap si Tony Fernandez tu adalah jiran sebelah rumah aku supaya senang aku minta diskaun harga tiket dari dia.#WillYou,Mr.Fernandez?
Barang-barang nak bawa pergi sana, hurmm... rasanya tak payahlah nak bawa yang simple-simple things tu kot. Beli kat sana je lah, senang sikit. Boleh berlagak sikit sebab ex-asasi Unimas kan... So dah tahu kat mana nak beli barang. Mwahaha!(Ok, tak lawak)
I just hoping that life in campus will be easy for me. Okay, sangat takut nak masuk degree ni. Takut dengan orang sekeliling, dengan pelajaran, dengan everything that related to campus' life. Seriously, takut. Hoping everything will follow the flow and aku dimudahkan hidup kat sana especially dalam sesi pembelajaran. Kenapa? Sebab aku ni ngok ngek sikit.
Alhamdulillah sebab waktu sambung degree nanti dah memang ada kawan. Of course lah kan sebab ex-asasi Unimas diwajibkan sambung di Unimas jugak to pursue their degree. You get the idea? Btw, cool kot! (Walaupun mula-mula aku bengang jugak). Cayolah cakap den, asasi Unimas best giler!#SebabAkuSelaluAdaWaktuUntukTidur
Ada masa nanti, I'll tell you about Asasi Sains Unimas. Hokeyh?! Till then, assalamua'laikum.

No comments:

Post a Comment