Wednesday 21 August 2013

Popular Sekejap.

Hai.
Sebenarnya aku nak buat kerja lain tadi, tapi melencong update blog.
Pastu dah melencong update blog, tak tahu plak nak tulis apa.

Hari tu Izyan pedajal aku. Ada ke patut.
Eh bukan pedajal. She just boost up my popularity. Ngahaha
Aku popular okeh sebelum ni..

Alkisahnya aku gitau dia aku dah update blog. Sebab dia memang tahu aku ada blog.
Lagipun pasal cuti gi Labuan haritu, kan pergi dengan dia.

Kau tengok budak ni.

Semangat aku gitau tak yah share. Then aku off blog.
Adalah dalam setengah jam aku on balik.

Tetiba rasa hairan kenapa trafik blog naik. Pastu tengok je trafic source...
Eh, datang dari facebook..

Tau dah keje siapa ni.

Kan aku dah agak.. Popular aku tetiba.
Saboo je lah.




Terima kasih Izyani mempopularkan aku.
Hilang dah title macho aku.

Muka lejen tapi nulis blog.

okbai

No comments:

Post a Comment