Thursday 22 August 2013

Sepupuku Bakal Birasku.


Aku rasa semua orang ada sepupu yang memang rapat dari kecil.
I have one.
Aku ada ramai sepupu tapi yang ni paling rapat.
One year younger than me. Tapi aku suka address dia tua dari aku kalau orang tanya.
Haha

ini sepupu saya yang hot, najihah namanya
heheh

Lately, we came out with a deal.
It was all starting from me.

Aku terfikir orang yang dah kahwin, kalau perempuan, then ikut suami balik kampung...
Fuhh! Bosan je aku rasa. Duduk sorang-sorang.
Dah sah-sah laki kau tak nak layan dia entah kemana.
So....

"Jihah, apa kata kita kahwin twin? Kau ambik abang, aku ambik adik."

Jihah.was.bewildered.
I added later.

"Nanti tak adalah bosan sorang-sorang. Makan sama-sama, basuh pinggan sama-sama, borak sama-sama.."

Heheh
Ok what?

and...

She agreed later.

Yeay!!

No comments:

Post a Comment